fredag 17 juni 2011

IAPF-dagboken, del 2

Skolavslutning, en tur till kongliga hufvudstaden, hets och våldsam slapphet. Det finns många anledningar till att inte uppdatera sin blogg regelbundet. Att jag numera inte har tillgång till skolans fenomenala skanner + övrig teknisk utrustning, bidrar till att jag har hållit låg profil på internätet.

Hett tips: alla som saknar skanner, dator, nätuppkoppling, skrivare et cetera: kotta till närmsta bibliotek! De har allt här på Malmö Stadsbibliotek. Av erfarenhet vet jag att det går att kirra lån av burk även i Stockholm. Tänk bara att Nackas moderater vill sälja ut kommunens bibliotek, jisses, de fattar inte vilka skatter de är... Men nog om hemmaplan. Det var ju London det gällde!


Jag har börjat bli ganska släng på det här med dagboksserier, och är uppe i en bild om dagen nu (lika bra att göra det till en permanent post!). Men jag når fortfarande inte upp till den makalösa Frida Ulvegrens takt, hen gör en välskriven och för hand färglagd 4-rutorsstripp om dagen. Gärna med en pillig bakgrund. Kolla det, hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar