fredag 21 september 2012

Frossa i armbågar

För ett par dagar sen träffade jag Hanna K (kolla genast upp'na om du inte redan har sett hennes delikata alster!) och kom på mig själv med att blänga suktande på det som hon ritade. Jag tänkte som såhär: "hm, vore det inte roligt att rita fôlk med ledade extremiteter för omväxlings skull?". Och jo, det var det. Då tänkte jag att "hm, en skulle kanske testa det här med att skissa också?". Det funkade i exakt en dag, sen började jag få prestationsångest igen... Fast det var roligt så länge det varade.

Nu ska genast återgå till att rita slingrande korv-armar och sladdriga ben!
Arbetsmusik: Dungen, P2 Eldorado

4 kommentarer:

  1. asså du är så fruktanvärt begåvad och bra och vet du? jag saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Nämen! c: Gaah, jättefint! Allt du gör blir bra, med eller utan korvkroppsdelar.

    SvaraRadera
  3. Gullungar! Hör ni det!? GULLUNGAR!

    SvaraRadera